Menu

CAMSEC VERKKOKAUPAN TILAUSEHDOT

Voimassa 01.01.2018 alkaen.

1. Yleistä verkkokaupasta


Verkkokaupan tuotteita myy Camsec Oy (Y-tunnus: 2877372-6). Camsec Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja ulkomaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. 

2. Tilaaminen


Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.camsec.fi ostoskorin kautta. Palvelut, kuten asennuspalvelut, huoltopalvelut tai kartoituspalvelut tilataan asiakaspalvelun kautta sähköpostitse info@camsec.fi  tai puhelimitse +358 40 75 75 951.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Voit tilata vahvistusviestit ja tiedot tilauksen etenemisestä myös tekstiviesteinä, joka edellyttää käytössä olevan puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.  
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

3. Tilausvahvistus


Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet: 

1. Tilausnumeron 

2. Tilaustiedot (tilatut tuotteet, tilauksen loppusumma) 

3. Toimitustiedot 

4. Maksutiedot 


Voit tarkastaa tilauksen sisällön tilausvahvistuksesta, tilausvahvistuksen yhteydessä lähetetyn linkin "Katso tilaustasi"  sivuillamme olevan asiakastilin kautta.

4. Maksutavat


Tuotteet ja niiden mahdolliset toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Emme lähetä tavaroita postiennakolla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa sekä Klarna Bank AB. 


Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: 


Paypal ja ApplePay

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, POP-pankki, Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken 

Luottokorttimaksut: Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard 


Lasku tai osamaksu: Klarna, Mash, Jousto, Collector Lasku ja Osamaksu, Collector Yrityslasku, SveaWebPay Lasku ja Osamaksu 


Lue lisää Checkout Finalnd Oy ja Klarna Bank AB:n maksuehdoista tästä! 


4.2 Sähköpostitilausten maksutavat


Sähköpostitse tai puhelimitse tehdyt tuotetilaukset maksetaan tilisiirtona/laskuna. Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan, kun maksu on suoritettu tai maksusuorituksesta on toimitettu kuitti. 


Pidämme tuotteet varattuna 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta.

4.3 Palvelun maksutavat


Palveluista maksetaan tilauksen yhteydessä tai palvelun toimittamisen jälkeen laskulla. Laskun toimittaa Camsec Oy (y-tunnus: 2877372-6) asiakkaan kanssa sovitulla tavalla (postitse, sähköpostitse, verkkolaskuna).  

5. Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Kaikki ennen klo 14 tehdyt tilaukset pyrimme käsittelemään ja postittamaan saman päivän aikana. Poikkeustilanteissa voi käsittelyyn kulua 1-3 arkipäivää.


Sähköpostitse tai puhelimitse tilatut tuotteet toimitamme asiakkaalle kun maksu on suoritettu ja näkyy järjestelmässämme. 


Lähetykset toimitetaan asiakkaalle Posti Group Oyj, Matkahuolto Oy tai Schenker Oy -välityksillä, joiden arvioitu toimitusaika on noin 1-4 arkipäivää. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.Saat aina tiedon sähköpostitse, kun tilaus on lähtenyt varastoltamme, niin voit seurata pakettisi kulkua. 


Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan sähköpostitse henkilökohtaisesti tai www.camsec.fi -sivuilla.

6. Toimituskulut

Camsec tarjoaa ilmaista toimitusta yli 99 euron tilauksille. Jos tilauksesi on alle 99 euroa, voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset postipakettina - lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. 


Pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta noutamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset. Noutamattomista paketeista perimme asiakkaalta 15,00 € sekä palautuskulut 5,00 €.

7. Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteet


Camsec tarjoaa tuotteille 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden. Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia myyntikelpoisia tuotteita. Pakkauksissa eikä tuotteissa ei saa olla käytönjälkiä.Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 


Lue tarkemmat palautusehdot täältä >

Palvelut


Camsec Oy:lta tilatuilla palveluilla on 14 päivän peruuttamisoikeus, joka lasketaan suullisen tai kirjallisen palvelusopimuksen tekemisestä. Jos palvelun toimittaminen on aloitettu ja se peruutetaan, kuluttajan tulee maksaa Camsec Oy:lle kohtuullinen korvaus, joka lasketaan suhteellisena osuutena sopimuksen mukaisesta kokonaishinnasta. 


Huom! Peruttamisoikeus ei koske palvelua, joka on kokonaan suoritettu kuluttajan pyynnöstä ja kuluttajalle on ilmoitettu peruuttamisoikeuden puuttumisesta. 


Lue lisää peruuttamisoikeudestasi Kilpailu- ja kuluttajaviraston -sivuilta >


8. Ongelmatilanteet 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet


Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen: info@camsec.fi


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Takuu


Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä aine- ja valmistusvirheitä. Takuu astuu voimaan tuotteen ostopäivästä. Takuutositteena on tuotteen ostokuitti, tilausvahvistus tai vastaava selvitys.Kaikilla valvontatuotteilla on 2 vuoden takuu ja muilla tuotteilla 1-5 vuoden takuu. Tarkistathan aina tuotekohtaiset takuutiedot.


HUOM! Takuu edellyttää, että tuotteen asennuksessa noudatetaan asennusohjeen mukaisia määritelmiä asennuspaikan ja olosuhteiden osalta. Tuotetta tulee käyttää ja huoltaa asennusohjeen mukaisesti. 


Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet: 

- normaalista kulumisesta 

- huollon laiminlyönnin seurauksena
- virheellisestä asennuksesta
- virheellisestä ja huolimattomasta käytöstä
- valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä
- väärästä säilytyksestä
- muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti vaikuttavista tekijöistä
- takuu ei korvaa vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia


Reklamaatio


Kuluttajansuojalain mukaisesti kuluttajalla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus.Asiakkaan on reklamoitava ja ilmoitettava tuotteen virheestä tai puutteesta sekä vaatimuksistaan Camsec Oy:lle kirjallisesti kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun virhe on havaittu tai se olisi pitänyt havaita, mutta kuitenkin enintään kolmen vuoden sisällä ostohetkestä. 


Lähetä reklamaatio sähköpostitse info@camsec.fi ja kuvaile virhettä mahdollisimman tarkasti sekä yksityiskohtaisesti. Saat reklamaatiolle tapausnumeron ja lähetämme sinulle palautuslomakkeen, mikäli tuote pitää lähettää meille takaisin. 


Reklamaatio-oikeus koskee ainoastaan valmistusvirheitä. Emme vastaa tuotteen normaalista käytöstä aiheutuneesta kulumisesta. Jos kuluttaja ei tee reklamaatiota ajoissa, hän menettää oikeutensa vedota virheeseen. 


Viat tai puutteet, jotka havaitaan kuuden kuukauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta, katsotaan yleensä toimitushetkellä olemassa olleiksi vioiksi. Myyjällä on todistustaakka siitä, että kyseessä ei ole valmistusvika.Kun kuluttaja reklamoi vian tai puutteen vuoksi, hänellä on oikeus vaatia tuotteen korjausta tai vaihtoa. 


Jos ongelma on toistuva tai vakava, kauppa voidaan purkaa. Vaihtoehtoisesti myyjän kanssa voidaan neuvotella hinnanalennuksesta. Tässä tapauksessa kuluttaja hyväksyy tuotteen vikoineen tai puutteineen. 

9.  Kuluttajasuojalain edellyttämät tiedot riidanratkaisuelimestä

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).J


os kuluttajalla on ongelmia elinkeinonharjoittajan kanssa koskien tuottetta tai palvelua, hän voi ratkaista riidan ilman tuomioistuinta vaihtoehtoisella riidanratkaisumenettelyllä (ODR). EU:n laajuisen verkkofoorumin ja ohjeet löydät täältä; http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-forumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet.

10. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 


Camsec käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Camsec ei luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Haluaisitko lisätietoa? Ota yhteyttä!


Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin. 
Takaisin ylös